Oferowany asortyment, przy zachowaniu atrakcyjnych cen, odznacza się wysoką jakością, nowoczesnym wzornictwem i funkcjonalnością dopasowaną do oczekiwań polskiego klienta. Dokładamy wszelkich starań, by satysfakcja z użytkowania naszych urządzeń była pełna a ewentualne awarie usuwane możliwie szybko i w sposób jak najmniej uciążliwy. Wszystkie urządzenia objęte są 2 letnim okresem rękojmi oraz gwarancji w przypadku zakupu na paraog. Zakup urzędzeń na fakturę daje prawo do reklamacji w ogresie gwarancyjnym wynoszącym 1 rok od daty zakupu; posiadają instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim (instrukcje obsługi urządzeń) oraz kartę gwarancyjną (ważną z dokumentem potwierdzającym zakup: paragonem lub fakturą) zawierającą informację o zasadach uznawania reklamacji (wzór karty gwarancyjnej). Stosowana przez nas procedura napraw serwisowych przewiduje dwa alternatywne tryby zgłoszeń reklamowanych urządzeń: w preferowanej formie D2D (Door-to-Door, „od drzwi do drzwi”) czyli bezpośrednio od i do Klienta (na terenie całego kraju) oraz, ewentualnie, za pośrednictwem Punktu Sprzedaży:
Procedura postępowania reklamacyjnego:
- W celu rozpoczęcia procedury naprawy w trybie D2D (”od drzwi do drzwi”) należy dokonać Zgłoszenia Reklamacyjnego do Centrum Serwisowego Gwaranta (CSG) za pomocą formularza internetowego, ewentualnie drogą:
- e-mailową (24h): serwis1@harder.com.pl
- faxem (24h): 061 842 21 28,
- telefonicznie (pon – pt, w godz.: 8:00 – 16:00): 061 820 64 43,
- Po zgłoszeniu reklamacji do CSG, Zgłaszający otrzyma indywidualny Numer Serwisowy dla zgłoszonej reklamacji wraz z informacją o firmie kurierskiej, która podejmie reklamowane urządzenie od Zgłaszającego. Transport (firma kurierska) organizowany jest przez CSG.
- Urządzenie przygotowane do wysyłki powinno mieć odkręcone koła transportowe i ew. inne wystające elementy i być w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. Na przesyłce w widocznym miejscu musi być naniesiony Numer Serwisowy nadany po zgłoszeniu przez CSG. Dopuszcza się przesyłanie sprzętu w opakowaniu zastępczym, jednakże Zgłaszający bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu bez oryginalnego opakowania.
- Klient może ewentualnie zrezygnować z procedury D2D i dostarczyć wadliwy sprzęt (z dowodem zakupu, wypełnioną kartą gwarancyjną i opakowaniem) do miejsca zakupu (Punktu Sprzedaży Detalicznej), może to jednak wydłużyć ogólny czas usprawnienia sprzętu.
- Termin rozpatrywania reklamacji liczony jest od daty dostarczenia urządzenia do CSG.
- Czynności polegające na sprawdzeniu działania, pomiarze parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji, wymianie bezpieczników są odpłatne i nie zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do wymiany produktu na nowy. Sprzęt oddawany do reklamacji powinien być czysty i kompletny.
- Status przyjętej reklamacji można monitorować on-line na tej stronie